Film- en Fotoclub De Merwefilmers

Iedereen die plezier heeft in filmen en/of fotograferen en interesse heeft om in een prettige en ongedwongen sfeer van anderen te leren of kennis te delen, is van harte welkom bij onze vereniging.

We hebben een eigen clubruimte in de voormalige kantine van Voetbalvereniging Schelluinen. Daar houden we elke dinsdagavond clubavond voor de filmhobby. Twee maal per maand, op donderdagavond, voor de fotohobby. Op deze avonden bekijken wij elkaars werk op een groot 4k projectiescherm.

Of het nu een meesterwerk is of van een beginner, elk werk wordt serieus en met respect bekeken en besproken. Waar nodig en gewenst van opbouwende kritiek en tips voorzien. Altijd in een vriendschappelijke en gezellige sfeer. Een dure camera is geen must. Van simpelere camera's en smartphones zien we tegenwoordig hele mooie resultaten voorbij komen.

Als je geh…

Als je geheel vrijblijvend de sfeer eens wilt proeven, meld je dan vooraf even aan bij onze voorzitter. Tel: 06 27028006. Meer informatie over onze club vind je op www.demerwefilmers.nl.

Wanneer

• Elke dinsdag en donderdag t/m 24 december 2024 19.30 - 22.00 uur